Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Thursday, August 14, 2014

Result Exam

Assalamualaikum..

Salam Khamis semua. Wow! Esok Jumaat. Weekend.

14 August 2014-hari student dpt keputusan exam. Exam sem lepas. Tahniah student-student ku. Eh! Student saya mana tahu kewujudan blog ni. Tapi takpe la kot dia google, jupe blog kan!

Apapun takziah pelajar yang fail dan juga diberhentikan. Yes..i have a few students fail and diberhentikan. Sedih tu sedih, tapi apakan daya, dah cuba tolong. Tapi Allah yang inginkan macam tu, cari la markah kat sana ke kat sini ke..tetap tak boleh nak luluskan mereka. Maafkan saya.

Actually, kadang2 kesian dengan budak, nampak baik tp bila final exam tak perform, what should I do..carry mark pun per 40 je..so mmg kena perform la final...tak boleh la buat ala kadar. Apapun doakan semua student berjaya dalam hidupnya, fail dalam subjek tak bermakna fail dalam kehidupan. Mungkin dengan kegagalan itu buat anda lagi berusaha untuk berjaya.

Mood hari ni: Happy sebab student ucap terima kasih. Tapi sedih bila one student sms kenapa dia fail..so mood ke laut. Alamat, carca merba la coretan hari ni. Lagi satu student FYP ucap terima kasih. Student yang selalu kena marah yang ucap terima kasih tu...hehehehe..yang ucap terima kasih banyak pun kelas yang selalu kena marah juga...:-)

Okey la. Stop dulu.

No comments: